Stella Fashion Style

wtorek, 25 kwietnia 2017

Przedłużanie włosów metoda tape on / metoda kanapkową / hair extension / przedłużanie włosów metoda kanapkowa zdjęcia przed i po efekty

Przedłużanie włosów metoda kanapkowa- tape on.
Jest to tzw. przedłużanie na taśmy. Bardzo szybkie do założenia w przeciwieństwie do mikro ringów oraz keratyny. W zaledwie 30 min można przedłużyć włosy. Włosy można upinać w kok do góry, są bardzo wygodne.



Dlaczego metoda kanapkowa?
 Jest to metoda, która całkowicie nie niszczy i nie obciąża naszych włosów. Wygodna, włosy można upinać na różne sposoby.Doczepianych włosów w ogóle nie czuć. Kanapki łatwo można usunąć.Bardzo dużo celebrantów nosi włosy na taśmy. np Natalia Siwiec.

Jakie włosy wybrać?
Najlepsze włosy dla nas polek to według mnie europejskie.Są to włosy najbardziej podobne do naszych.Nie są zbyt grube i szorstkie. Przetestowałam już większość włosów takie jak brazylijskie, europejskie, indyjskie. Ponoć rosyjskie są bardzo dobrej jakości, ale nie miałam okazji ich jeszcze założyć. Włosy możemy zakładać kilka razy jeśli o nie dbamy.Te które mam na zdjęciach są założone już 3 raz. Nawet pomimo farbowania są w świetnym stanie.

Jaki koszt założenia?
Wszystko zależy od salonu oraz miasta. Ceny wahają się od 1000 zł w górę.


Jak dbać o włosy?
Włosy trzeba przede wszystkim nawilżać,To podstawa.W mokrych włosach po umyciu nie można iść spać, ponieważ się poplączą. Kołtuny strasznie ciężko jest rozczesać. Zawsze do spania robimy warkocz.Włosy można farbować, ja swoje rozjaśniłam.
Włosy podciągamy co 1,5 miesiąca. Odżywki do włosów używamy na same końcówki. Nie możemy nawilżać włosów od skóry głowy gdyż kanapki mogą sie odczepić lub obsunąć.

Ja jestem wielką fanka tej metody tym bardziej ze po eksperymentach z farba Loreal musiałam ściąć dużo włosów. 


 Mój efekt przed i po.







Jeśli macie pytania piszcie w komentarzach chętnie odpowiem.
Buziak.


35 komentarzy:

  1. super efekt, bardzo naturalny, a mogę wiedzieć ile "kanapek" miałaś wpiętych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 20 kanapek do 22 ale zmiescilo by sie znacznie wiecej

      Usuń
  2. 22 kanapki, zmiesci sie wiecej ale nie chcialam obciazac wlosow.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mogłabyś pokazać na jakimś zdjęciu czy rysunku jak rozmieszczasz swoje kanapki i jakiej szerokości te kanapki? Marzę o tym żeby sobie założyć ale zupełnie nie wiem jak je rozmiescic żeby swobodnie moc robić różne fryzury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, przy tej metodzie nie da sie robic fryzur. Wlosy mozna tylko zaczesac do gory.

      Usuń
  4. Efekt jest naprawdę fajny nie powiem, ale mnie by się chyba tak codziennie nie chciało. Jednak wolę pójść do specjalistów:D ostatnio przedłużałam w Great Lenghts i mogę z czystym sercem wszystkim polecić wizytę tam. Naprawdę wiedzą co robią i dodatkowo czuć, że włosy są naturalne, niczym nie zepsute ani nie potraktowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kanapki nie doczepia sie codziennie tylko co 1,5 do 2 miesiecy.

      Usuń
  5. fajnie to wygląda, ja przedłużam w salonie fryzjerskim, ale nadal poszukuję dobrej metody domowej, pewnie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy Twoje włosy nie osłabiły się po dłuższym czasie noszenia włosów doczepionych? jak z podciąganiem, na ile wystarczą zakupione pasma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ma sie włosy z dobrego zródla to starczają na naprawdę wiele razy.Polecam europejskie. Brazyliskie są natomiast najgorsze, kołtunią się i po jednym razie sa do wyrzucenia. Samo doczepianie włosów nie niszczy bardziej odczepianie.Nie zauważyłam znacznego pogorszenia stanu moich włosów.

      Usuń
  7. Witam, czy można używać lakieru do włosów?

    OdpowiedzUsuń
  8. Mozesz pokazac albo opisac jak powinno wygladac uzupelnienie ? Jestem wlasnie na zakupie ale nie mam pojecia jak powinno wygladac zalozenie po sciagnieciu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy powinno sie sciągnać specjalnym płynem do ściągania kanapek.Następnie nakleja się na nie specjalną taśmę do ponownego założenia włosów.

      Usuń
  9. Witam! A jak wyglądają włosy po zdjeciu kanapek? Czy nie są zniszczone w miejscach gdzie były doczepione? Nie osłabiły się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy wyglądają tak samo jak przed założeniem.

      Usuń
  10. Witam jaki jest koszt podciagania tych włosów co te 6 tygodni

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt jest świetny. Przynzam, że szukałam takiej metamorfozy, aby przekonać się i samej się skusić:D już od dłuższego czasu się zbieram do Great Lengths, a teraz wypuścili GL Tapes i właśnie nad tym się zastanawima i przyznam, że mnie przekonałaś!

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy ciężko jest usunąć taśmę czy włosy mocno się trzymają a tym samy czy część z nich ulega usunięciu

    OdpowiedzUsuń
  13. For the best answers on picking the correct fashion styles take after these rules and you won't for off-base. Read on to take in more leather jacket

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam chcę sobie zrobić włosy tą metodą ale boję się ze to będzie widać. Że będą się oddzielać i to bedzie wystawac mam cienkie wlosy

    OdpowiedzUsuń
  15. If you attending to obtain a Godzilla leather jacket
    , you'll be able to opt for a jacket made from either animal skin or of the other non-natural substance. And here area unit some tips to assist you opt that to decide on.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również mam przedłużone ta metoda od czerwca nosze i jestem mega zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy na ta taśmę można nałożyć farbę? Na naturalnych włosach mam 2 centymetrowy odrost pofarbowany na ciemny braz

    OdpowiedzUsuń
  18. This is a worth reading blog. Thank you for sharing this with us. ambfa

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam, czy można włosy przedluzane farbowac henną?

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam chciałam się doradzić i zapytać. Czy można najpierw zafarbowac włosy przed nałożeniem na Włoy metody na kanapki? Boję się że może się coś stać łączeniami a zalerzy mi zafarbowac od odrosru włosy i nie wiem czy mam się wstrzymać?i dopiero pofarbować jak już będę miała założone na włosach. Hmmm

    OdpowiedzUsuń
  21. Metodę kanapkową czy tape on, bardzo polecam. Noszę tak włosy już rok i bardzo ładnie wyglądają, a moje własne się nie zniszczyły. Mam 150g, bo swoje mam dość gęste włosy. Jeśli chodzi o Twój efekt to wydaje mi się, że masz trochę za mało kanapek. Krótsze włosy są przez to bardziej widocznie. Moje w salonie https://rstylehair.pl/ zostały świetnie ukryte i wygląda to bardzo naturalnie. Dodawałabym jeszcze drugie tyle, ale najważniejsze, że Ty jesteś zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. 44 yrs old Research Assistant III Aarika Burnett, hailing from McCreary enjoys watching movies like Death at a Funeral and Orienteering. Took a trip to Tsingy de Bemaraha Strict Nature Reserve and drives a XF. sprawdz te strone

    OdpowiedzUsuń
  23. Its good i have ordered and delivered to me on time good stuff & good quality will to order again from this. 9 John Cena Black Jacket

    OdpowiedzUsuń
  24. Choosing one from many style occupations by and large is a staggering test. There are a few unique open doors in the design business that you probably won't be certain which one is best for you. THE ROCK COTTON VEST

    OdpowiedzUsuń
  25. I was thinking about how to fix skin break out regularly additionally, Elizabeth olsen doctor strange jacket noticed your site by google, gathered huge loads of helpful information as of now i'm a piece clear.

    OdpowiedzUsuń
  26. This page has piqued my interest, and I'm looking forward to learning more about it. I appreciate you taking the time to read this, it was a terrific read!! I certainly enjoyed every part of it and I have you bookmarked to out new stuff on your website. You can look at my profile Mouse Sensitivity Converter for more information. After you've seen the profile, let us know what you think.

    OdpowiedzUsuń